Drømmer du om jobbet som Supply Chain Manager hos Silkeborg Uldspinderi?

Silkeborg Uldspinderi ApS er en dansk design virksomhed med en kompromisløs holdning til kvalitet. Vil du være en del af en international virksomhed, der arbejder med produktion i Sydamerika, Europa og salg til kunder i hele verden? Er du erfaren med driftsoptimering, effektivisering og vil være en del af Silkeborg Uldspinderis fortsatte udvikling?

Du kan glæde dig til at blive en del af en kultur, der er
præget af faglig stolthed, godt fællesskab, tillid, humor og en 'hands on' tilgang til opgaveløsning. Du bliver en del af et team, der har konstant fokus på kvalitet, optimering og et højt serviceniveau. Hos Silkeborg Uldspinderi er der kort vej fra idé til handling, og tonen er uhøjtidelig og uformel.


Omkring jobbet

Vi er på udkig efter en selvstændig nøgleperson til denne nyoprettede stilling. En person der kan varetage vores værdikæde fra rå uld til færdigt produkt i samarbejde med dygtige kollegaer i Danmark, Litauen og Peru. Du vil, i samarbejde med vores Adm. Direktør, få det overordnede ansvar for hele vores Operations / Supply Chain og medvirke til at skabe øget fokus og transparens i denne.


Om kandidaten

Optimalt søger vi en erfaren indkøbsprofil med gode samarbejdsevner og blik for den samlede værdikæde. Du besidder et miks af følgende kvalifikationer og færdigheder:

- Lysten og evnen til i højgrad selv at definere rammerne for dit arbejde.

- God til at skabe relationer og samarbejde både internt og i forhold til eksterne samarbejdspartnere.

- Positivitet, engagement og løsningsorienteret.

- Erfaring med SPY vil være et stort plus.

- Ligeledes vil erfaring med Business Central 365 være en fordel.

- Sprog: Engelsk og dansk både i skrift og tale.


Dine ansvarsområder vil bl.a være

- Håndtering af lager, behovsplanlægning og ordrehåndtering.

- Varetage lager niveauer + identificere problemvarer.

- Deltage i eksekveringen af vores CSR-strategi samt diverse certificeringer.

- Prisforhandlinger med leverandører.

- Deltage i sikring af vores høje kvalitetsniveauu samt udvikling heraf.

- Transport håndtering og aftaler med transportørerne.

- Omkostningsstyring på basis af fastlagt budget.

- Forecast af indkøbsbehov samt styring af indkøbsordrer i SPY.


Du tilbydes

- En fuldtidsstilling med stor frihed til at udvikle din centrale position i virksomheden.

- Opstart hurtigst muligt - men vi venter gerne på den rigtige.

- Et fleksibelt arbejdsmiljø med højt til loftet.

- Tydelig rolle, ansvar og mandat til at kunne udføre opgaverne.

- Meningsfyldt arbejde både personligt men også inden for CSR.


Interesseret ?

Sendt dit CV til rla@rlationz.dk

Du er også velkommen til at kontakte René Løgsted Andersen på tlf: 2172 6157 for yderligere information om jobbet.


Historien bag Silkeborg Uldspinderi

Silkeborg Uldspinderi blev etableret i 1987 men har historie, der går tilbage til 1940’erne, da blev
familiens første uldspinderi grundlagt. Siden dengang har uld været hoved fokus i virksomhedens arbejde. Fascinationen af uldens unikke egenskaber har gennem årene været fastholdt – og videreudviklet i designet. I dag sælger Silkeborg Uldspinderi klassisk design i høj kvalitet i Europa, Japan, Australien, USA, Canada etc. Råvarerne findes stadig rundt i hele verden og forarbejdes på
fabrikker i Peru og Litauen. De grundlæggende værdier er bevaret, og virksomheden drives i dag videre af tredje generation.