FAQ

 

Kan man se Silkeborg Uldspinderis produkter på adressen i Silkeborg?

I Silkeborg har vi kontor, så her er der desværre ikke åbent for kunder

Derimod kan varerne ses hos vores mange forhandlere, som du finder frem til gennem dette link: https://silkeborg-uld.dk/pages/find-forhandler

 

Har Silkeborg Uldspinderi en butik?

Nej det har vi ikke, men vores produkter forhandles rundt over hele landet. Se forhandlere her: https://silkeborg-uld.dk/pages/find-forhandler

 

Hvordan returnerer jeg mit køb?

Der er vedlagt et retur klistermærke, som du sætter på kassen du modtog din(e) vare(r) i.

Det er vigtigt at det gamle klistermærke tages af eller dækkes med det nye du sætter på.

 

Hvordan får jeg pengene retur?

Pengene bliver returneret til det kort der blev brugt til at betale varerne. De kommer retur i løbet af et par bankdage. Vi sætter betalingen i gang når den returnerede vare er modtaget

 

Kan byttefristen forlænges, når varen er til gave?

Ja - send os blot en mail på: webshop@silkeborg-uld.com, så laver vi en aftale

 

Hvor finder jeg mit ordrenummer?

Dir ordrenummer er det 4-cifrede tal du finder på følgesedlen. Dette nummer bruger vi til at finde din ordre blandt alle dem vi har – Med ordrenummeret kan vi hurtigt returnere betalingen, når varen sendes retur.

 

Kan jeg selv se om der findes puder i samme kvalitet og farve til plaiden?

Ja, under hvert produkt er der en 4-cifret farvekode, som du kan bruge til at se om farven er den samme på to forskellige produkter.

 

Kan jeg bestille en vare i mit navn, men få den sendt til en anden?

Ja det kan du. Du skal blot udfylde dig selv under faktureringsadressen og modtager under leveringsadressen. På denne måde står du som køber i vores og den du sender til som modtager af pakken hos fragtmanden.